Politika kakovosti in vizija

Zadovoljstvo naročnika je osnovno izhodišče naše politike vodenja kakovosti. Zadovoljiti kupca pomeni natančno preučiti njegove zahteve in oceniti lastno sposobnost za izpolnitev njegovih želja in pričakovanj.

Politika kakovosti naše družbe je  usmerjena v prihodnost. Temelji na viziji, da želimo postati poznan in priznan proizvajalec sestavnih delov za avtomobilsko industrijo.

V podjetju zagotavljamo izpolnjevanje veljavne zakonodaje, zahtev kupcev, standarda kakovosti ISO 9001 in vseh drugih obveznosti h katerim pristopimo in na katere pristanemo.

Proizvodni postopki so vodeni tako, da zdravje zaposlenih ni izpostavljeno nevarnostim, da je zagotovljena stalna kvaliteta proizvodov, da so procesi stalno nadzorovani in  tveganja obvladovana;

Prizadevamo si za nenehno izboljševanje sistema vodenja kakovosti, stanja na področju varnosti pri delu in  kakovosti proizvodov;

Doseganje ciljev spremljamo z vodstvenimi pregledi in notranjimi presojami. Z njimi preprečujemo nepravilnosti, uvajamo izboljšave in vrednotimo učinkovitost sistema vodenja kakovosti tako, da le ta zagotavlja rast kakovosti poslovanja na vseh področjih.

Zahtevano kakovost izdelkov uresničujemo s pravočasnim preventivnim ukrepanjem na osnovi prepoznave tveganj, s stalnim usposabljanjem in z ustreznim motiviranjem zaposlenih.

Politika kakovosti je dostopna vsem zainteresiranim, njeno uresničevanje pa je zaveza vseh zaposlenih v podjetju.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.